Efavirenz: una visió general de Sustiva, Stocrin!

Imatge predeterminada
Els canvis cognitius Canvis cognitius VIH i SIDA Antiretrovirals La càrrega viral Efavirenz Sustiva
Malgrat molt bon tractament de la infecció amb El VIHEfavirenz ofereix l’avantatge de formar part d’un tractament conegut com a tres en un. I no estic parlant d'aquests vells equips de so:

Efavirenz

Tracte aquí, bromes a part del medicament també conegut com Sustiva o Stocrin (alguns pronunciaran Estocrin) que és els efavizens, dels quals, dient poc i sense mendo d'exageracions, podria direz el següent: O ...

... Efavirenz ™ és una medicació complicada que alguns adopten com "fàrmacs recreatius"

efavirenz erupció d'atenció primària-perspectiva-en-VIH-tractament-Bloomquist-17-728Efavirenz no és un medicament nou i, a partir d’aquest fet, pot semblar inadequat llançar un text sobre el medicament i, a més, a més d’haver rebut amb el temps un medicament substitutiu, la prescripció errònia d’aquest medicament i heu fet ús d’una sola tableta, que em va causar diversos efectes psicològics / psiquiàtrics / cognitius hi ha altres persones que em pengen amb informació sobre el que vaig veure en la necessitat de fer-ho. I, a partir d’aquestes denúncies, es tracta, al meu entendre, d’una bretxa imperdonable en la conducta del meu lloc web per mi mateix i ara ho faig meaculpa, i mostraré aquesta imatge perquè em vaig portar a preguntar-me per què es va aprovar el màrqueting (és a dir, el que també és ...) d'un "medicament" que pot generar danys a una persona i que aquests danys siguin inherent a la malaltia mateixa ... (...) ...

Avís: Nom de marca: Sustiva ™

Altres noms: EFV Classe de medicaments: inhibidors de la transcriptasa inversa, nucleòsid L'ús apropiat: tractament de la infecció pel VIH

Efavirenz pot causar ferides greus i que poden posar en perill la vida vida efectes secundaris. Aquests riscom inclouen manifestacions d’episodis psiquiàtrics greus i condueixen a problemes hepàtics.

Poseu-vos en contacte amb el seu metge immediatament si vostè té qualsevol dels següents símptomes, que poden ser un signe de problemes psiquiàtrics:

  • depressió severa.
  • Pensaments suïcides. (Definitivament no és una cosa que pugui prendre)
  • pensaments estranys.
Algunes persones que prenen efavirenz tenien problemes greus de fetge. Això en general passa en persones amb malaltia hepàtica crònica (com l'hepatitis C), però també hi va haver alguns informes de persones sense cap malaltia hepàtica preexistent. Informe al seu metge si nota qualsevol efecte secundari mentre estigui prenent efavirenz.

L’ús d’efavirenz ™ s’interdiciona durant l’inici de l’embaràs, té, dona, allò i ment.

Les dones no han de quedar embarassades mentre estan prenent efavirenz i han d'esperar un període de dotze setmanes després de suspendre el medicament per començar a tractar de concebre. S'han observat defectes de naixement greus en cadells de nens i nens de nens tractats amb efavirenz durant l'embaràs. No se sap si l'efavirenz ha provocat si efavirenz va causar defectes de naixement (Nota del traductor: Hi ha una nota a la meva dreta, en el moment oportú).

Al mateix temps que pren efavirenz, és important mantenir totes les seves cites amb el metge.

Què és Efavirenz??

Efavirenz és un producte medicinal aprovat per l'Administració d'Aliments i Medicaments (FDA) per al tractament de la infecció pel VIH en adults i nens 3 mesos d'edat i més grans que pesen almenys 3,5 quilograms (lliures unces 7 12). Efavirenz s'usa sempre en combinació amb altres fàrmacs antiretrovirals.

Efavirenz és un tipus de medicament antiretroviral anomenats inhibidors de la transcriptasa inversa no nucleòsids (NNRTI). Itrnn treballa de manera vinculant bloquejant la transcriptasa inversa del VIH, un enzim del VIH. Això evita que el VIH es reprodueixi i disminueixi la càrrega viral del VIH a la sang.

Aquest medicament no cura la infecció per VIH o la SIDA. No se sap si el Efavirenz redueix el risc de transmetre el VIH a altres persones.
Què li hauria de dir al meu metge abans de prendre efavirenz?

Abans de prendre prenent efavirenz informeu el vostre metge:

  • Si és al·lèrgic a l'efavirenz o qualsevol altre medicament.
  • Si té problemes de fetge o hepatitis.
  • Si ha patit una malaltia mental (depressió, per exemple) o l'ús de drogues o alcohol.
  • Si alguna vegada ha tingut convulsions o es troben en medicaments d'ús per a controlar les convulsions.
  • Si està embarassada o si planeja quedar embarassada. Les dones que prenen Efavirenz no haurien d'quedar embarassades i han d'esperar com a mínim 12 setmanes després de la suspensió del fàrmac abans d'intentar concebre. S'han observat defectes de naixement greus en lactants d'animals i dones tractats amb efavirenz durant l'embaràs. Ja es desconeix si l'ús d'efavirenz causava defectes de naixement. (Nota del traductor: aquest cinisme em desagrada).
  • No alimenti el pit si està infectat pel VIH o si està prenent efavirenz. (???)
  • Si vostè està prenent pastilles anticonceptives no prenen efavirenz. El efavirenz pot reduir l'eficàcia de la píndola anticonceptiva.
  • Sobre altres medicaments amb i sense recepta, vitamines, suplements nutricionals i productes a base d'herbes que es consumeixen o es proposa per al consum.
  • El efavirenz pot afectar la forma en altres medicaments o productes de treball i aquests productes pot afectar la forma en què funciona el efavirenz. La presa d'efavirenz juntament amb certs medicaments o productes pot causar efectes secundaris greus i / o efectes que amenacen la vida.
de Infosida

Els textos a continuació us poden interessar!

28 Sembla que el debat comença a tenir lloc aquí. Participa

Gilberto 13 de desembre de 2017 a les 04:16:09 hores

Hola nit bona

Està bé, he de prendre alguns dubtes, ja ho sabeu.
He realitzat proves anti-Hiv després del comportament arriscat que he tingut i les proves donen reactius no reactius.
El contacte va ser dies 08 de juny després que ja han fet algunes proves amb dies 5 42, 67 dies, dies 85, 115 dia i l'últim dia amb 156 després de l'exposició no tots els reactius.
Fins al CD 3 / cd 4 i el CD 8.
També perquè tinc un mal de cap que no desapareix i quelcom que sembla fluir en el meu cervell.
M'agradaria informació.

El resultat de la prova de limfòcits t va ser així:

cd3 84.4% - 1.261 / mm3
CD4: 46. 5% 695 / MM3
8 CD: 36. 2% 541 / MM3
RELACIO CD4 / CD8 1.28

VOLS SABER SI ESTÀ OK?

GRAT

GILBERTO

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 14 de desembre de 2017 a les 17:06:12 hores

Mire Gilberto. Aquesta és la recurrència recurrent i la resposta és bàsicament la mateixa.
El meu infectats (veure, no he mirat els números de la seva revisió perquè no puc interpretar-los i demanar, per favor. No enviar els resultats de les proves perquè no faig l'ull perquè no tinc entrenament mèdic i aquest seria l'exercici il·legal de la professió) Vaig explicar que el recompte de sang i l'anàlisi de la sèrie de glòbuls blancs no van servir de referència. Bé, si només haguessis arribat a mi amb l'examen de quaranta-set dies, us demano que continuïs fins que hagi completat 60 dies i realitzeu un altre examen. Li demano que llegeixi aquest text que vincularé aquí: finestra immunològica, els fets. Aquest enllaç s'obre en una altra pestanya i la part tècnica de la mateixa ha estat escrita per professionals de Salut del CRT-A a São Paulo. Aquest text us aclarirà bé i tindrà una bona sèrie de monjos "de la cosa" i si escric tot aquí la publicació perd el seu significat. Tens un dia d'examen 676 i, amic meu, que estableix la fatuera. I, com diu un amic meu, "la fe a la tableta i camina a Déu". No faig judicis, tinc la meva pròpia consciència i cada vegada que em desperto veig, just davant meu, un mirall i sé com era i com vaig contraure el VIH. Però gaudeix que no has donat res i reflexes. Sí, em vaig posar a la banqueta: "Hi ha vida amb el VIH". I realment ho és. Però és millor viure sense ell. Estic intentant posar alguna cosa aquí per a tu i qui més llegeixi, però no sé si funcionarà. Fes un cop d'ull a tu mateix i fes un canvi! Baixeu la meva història mèdica aquí

I aquí tenim aquesta resposta
Soropositivo.Org de Cláudio Souza 20 de desembre de 2017 a les 13:34:25 hores

No sé si tot està bé perquè no sóc metge i no puc interpretar aquestes demarcacions a CD4 i altres CD's. El que sí sé és que la cronologia de la finestra immunològica ha caducat i els vostres exàmens no han rebut cap reagrupament. Bé, el VIH, basat en el que es descriu, és un resultat definitiu i no reportable d'aquesta exposició que informeu.
Li demano que no publiqui més resultats de les proves i estenent aquesta sol·licitud a tots els que em llegeixen aquí, perquè no puc avaluar-ho.
Us convido a reflexionar sobre el que ha experimentat en termes de por i patiment pel que també viuen les persones que viuen amb el VIH i amb vosaltres, i altres que em llegeixen aquí en silenci. I, tots vostès reflexionen sobre dues coses que estan a la part superior d'aquest lloc:
1ª Hi ha vida amb el VIH.
2ª La teva vida val més que un ...

Córrer aquest riscco és una bogeria

I aquí tenim aquesta resposta
Everton 9 de desembre de 2017 a les 16:53:27 hores

M'agradaria saber més sobre leoconcelepatia lempi neorotoxosplamosa

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 14 de desembre de 2017 a les 17:11:24 hores

Quants anys tens Everton? Hauríeu de saber tractar d'ajudar

I aquí tenim aquesta resposta
Everton 9 de desembre de 2017 a les 16:52:39 hores

M'agradaria saber si una persona que ha estat afectada per leishmaniosi lepromolecular lempi neorotoxosplamosa amb tractament de rehabilitació pot tornar a caminar

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 14 de desembre de 2017 a les 17:12:11 hores

No ho sé Tot és com Déu desitja. Si diu que sí, cap metge no diu que no.

I aquí tenim aquesta resposta
kumbej 5 de desembre de 2017 a les 03:27:49 hores

Bon dia, crec que vivint amb VIH ha 90 dies, perquè avui dia cimpleto 90 87 amb dies van anar a un centre d'art posar-me a prova, el resultat va ser - com aoutros dies abans, i la prova utilitzada és Alere DETERMINAR sense mi No sé com fer-ho, però no sé com fer-ho. Bon treball.

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 14 de desembre de 2017 a les 17:19:30 hores

Llegiu aquest text sobre període de finestra. Ho sentim per la demora en respondre. No he estat molt bé

I aquí tenim aquesta resposta
Confós 29 de novembre de 2017 a les 17:39:47

Claudio, felicitats pel lloc i la teva vida, que és inspirador. Mai m'havia preocupat pel sexe oral amb el VIH. Però després de totes aquestes alarmes a Internet, em vaig tornar neuròtic. Estic casat i vaig sortir amb una noia de programa d'aquests més cara, tenia sexe protegit, però uns segons d'oral en ella. Em vaig sentir terrible després, primer a causa de la culpa (encara que era alguna cosa únic a la meva vida i que volia provar), llavors em vaig inculcar perquè m'agradaria amagar-me de la meva dona, ja que tenim sexe sense condons. Vaig prendre gonorrea i no vaig donar res. Alguns amics i un metge general van dir que no es preocupés, i vaig acabar tenint relacions sexuals amb la meva dona el vint-i-nouè dia després de l'espectacle. Sentir-se culpable (pq podria fer la prova en 30 dies, només 1 dia més tard), decideix anar a la CTA. Vaig tenir una llacuna l'endemà, per sort (amb la neurosi extrema que si m'hagués contaminat, encara puc intentar PEP per això). Va donar no reactius i el conseller va dir que en el meu cas no hauria de tornar si no volia. Vaig trucar a les ajudes del disc i em van dir que la finestra 30 és definitiva. De sobte em poso confós per tenir alguna malaltia que dóna un fals negatiu o fins i tot per dir-li a la meva dona immediatament i poder fer altres exàmens sense amagar-se d'ella (perquè treballem junts i és difícil estar lluny d'ella). Claudio, què penses d'això? He d'esperar per completar els dies de 60 i intentar no exposar més a la meva dona als riscos, he de fer una prova de quarta generació en 45 dies (ho fa el divendres ara), si tinc un avanç. O desencantat? De fet, ni tan sols estic preocupat per mi. Si tingués un batxiller, estaria tranquil. Sé que les condicions de transmissió són mínimes, però el fet que no tingui un 100% de seguretat assegurat deixa malament als usuaris. Per veure-ho tot pitjor veiem llocs web mèdics a la primera pàgina de Google parlant per esperar 90 dies (exàmens de quarta generació) o 180 (tercera).

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 14 de desembre de 2017 a les 17:26:28 hores

No hi ha possibilitat de fals negatiu. Aquest text que vaig a donar a l'enllaç tenia la part tècnica escrita per professionals de la salut del CRT-A finestra immunològica, els fets He tingut molt de temps respondre perquè no he estat molt bé. Vostè pot entendre aqui e aqui

I aquí tenim aquesta resposta
martin 28 de novembre de 2017 a les 01:55:29

Hi ha alguna manera de fer una finestra immunològica de diversos anys? escriu 2 o 3 anys?

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 30 de novembre de 2017 a les 04:44:25

No. Si algú us va dir que o sou una persona completament desinformada, sàdica o mentalment feble

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 14 de desembre de 2017 a les 17:37:53 hores

Ni tan sols en el pitjor malson. Quan se'm va diagnosticar el resultat de l'examen es van trigar tres mesos a aparèixer, però no em va afligir massa perquè estava en coma :-). Llegiu aquest si us plau

I aquí tenim aquesta resposta
Martins 15 de novembre de 2017 a les 13:43:57

La prova ràpida CTA és segura i fiable una finestra de 108 dies?

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 20 de novembre de 2017 a les 00:23:58

Sí. Són segurs per a la finestra immunològica normal que és 30 dies a% 99 de vaixells i 60 dies a% 1 restants

I aquí tenim aquesta resposta
Mauro 9 de novembre de 2017 a les 08:11:34

Tinc una pregunta. Fer ús de PEP, els dies de la finestra 30, es podria emmascarar amb l'ús de la medicació? Exemple, he fet ús del PEP, després de 30 dies d'exposició, el meu examen dóna un fals positiu?

Per què el Ministeri de Salut demana un seguiment de 90 dies per a aquells que utilitzen PEP?

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 11 de novembre de 2017 a les 10:44:02

No sé com respondre a això i voldria tenir l'enllaç on el Ministeri de Sanitat regula això. El text Janela Imunológica, els fets, va comptar amb la part tècnica escrita per professionals de la salut del CRT-A a São Paulo i és el que us puc oferir en aquest enllaç: https://soropositivo.org/2015/08/18/janela-imunol...

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 15 de novembre de 2017 a les 09:37:56

No vaig poder respondre aquesta pregunta. No sóc mèdic.

I aquí tenim aquesta resposta
Vaig recordar a Cardoso 7 de novembre de 2017 a les 16:48:22

Vull saber qui van ser els autors d'aquesta llei i demanar-los que vinguessin de la PMMG i del Jutge que va negar la meva prohibició.

I aquí tenim aquesta resposta
Vaig recordar a Cardoso 7 de novembre de 2017 a les 16:45:42

pot un jutge donar una opinió a un concurs PMMG que afirma que el VIH-positiu no pot entrar al PM? si aquest jutge sigui arrestat?

I aquí tenim aquesta resposta
Tandrinium 8 de novembre de 2017 a les 07:02:59

Hola, bon dia! És difícil saber com respondre la teva pregunta, perquè has comentat Una visió general de Sustiva (Efavirenz, Stocrin). Podria ser prou amable de comprometre's amb la pàgina correcta o enllaçar-la? És literalment impossible saber tot el contingut del meu bloc en funció del que heu escrit. Però, una cosa que puc dir, heu de passar l'examen mèdic PM

I aquí tenim aquesta resposta
Emanuela 18 d’octubre de 2017 a les 18:58:27 am

Hola!
Només passant pel text explicatiu, va treure monstres del meu cap. Tenir un dia 65 que vaig tenir relacions sexuals sense protecció, vaig fer l'ús de PEP i tot i així jugar tots els símptomes de la fase aguda per VIH. Després de 60 dies van anar a una CTA i van fer les proves, el que va donar no reactiu. Però no acceptava la no reactiu perquè he llegit en llocs oitros en 90 120 i dies conversió. Estic molt més tranquil i genial.

I aquí tenim aquesta resposta
Tandrinium 19 d’octubre de 2017 a les 19:12:32 am

Hola, Emanuela, bona tarda. quedar-se, sí, més tranquil·la, però menys descuidat. Sempre utilitzeu un condó i potser això és millor i sense falsa modèstia, tinc un excel·lent suport clínica quan es tracta de produir informació que busquen millorar les condicions VI ** éssers humans. Mantinc aquest lloc per a gairebé 20 anys, i jo sóc VIH positiu per a gairebé 23. No és tan senzill.

Greix: sí, hi ha ** amb VIH. Però és molt millor viure sense ell.

I aquí tenim aquesta resposta
Tandrinium 30 d’octubre de 2017 a les 20:11:08 am

Hola, Emanuela. Bon vespre. M'alegra saber que el soropositivo.org bloc ha estat útil per a vostè i li han tret els dubtes i patiment. Em poso a disposició de totes les preguntes!

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 3 d’octubre de 2017 a les 15:46:03 am

Liz. Acabo de veure el missatge. Entenc la vostra situació i vull intentar ajudar. El meu zap està al final de cada text, però us ho passarem per aquí. +
Vaig a anar al supermercat i evito mostrar el mòbil. A més, no tinc condicions neurològiques d'escriure al teclat del telèfon smarth i no sé si seria convenient per a l'àudio
De totes maneres, si vols, afegeix-me. He de quedar desocupat entre 90 i 120 minuts
[wpedon id = "134109" align = "center"]

I aquí tenim aquesta resposta
Liz 2 d’octubre de 2017 a les 21:49:11 am

Hola nit bona Vaig descobrir recentment que sóc un reactiu positiu, no sé què va passar, vaig començar el tractament amb dolutrgravir, i és un dia fora del blau, em va fer voler prendre tota la medicina. Vaig provar un suïcidi.
Vaig ser una persona súper tranquil·la, ara tinc crisis horribles d'ansietat, por ... tensió cardíaca i sensacions que no puc explicar. Si em pot ajudar a entendre per què està passant, si us plau! Tinc por d'intentar un altre suïcidi.

I aquí tenim aquesta resposta
Francisco 30 de setembre de 2017 a les 10:37:59 hores

Hola, si us plau, tinc una pregunta! És el següent que tenia una relació desprotegida amb una noia, i tenia febre, malestar, emissió al penis i la meva orina es va fer molt groga amb una mala olor, tenia dolors a la pell i el vermell. Amb tant temor vaig fer l'examen i el metge va dir que estic amb gonorrea, després del tractament vaig fer proves de VIH amb 60 dies i em va donar una negativa. Podeu descansar fàcilment amb aquest resultat de l'hiv ..

I aquí tenim aquesta resposta

Hola! La vostra opinió sempre importa. teniu alguna cosa a dir? Ja és aquí Té alguna pregunta? Podem començar aquí!

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu no desitjat. Esbrineu com es processen les vostres dades de comentaris.

Automattic, Wordpress i Soropositivo.Org, i jo, fem tot el que estigui en el nostre poder pel que fa a la vostra privadesa. I sempre estem millorant, millorant, provant i implementant noves tecnologies de protecció de dades. Les vostres dades estan protegides i jo, Claudio Souza, treballo en aquest blog 18 hores o dia per, entre moltes altres coses, garantir la seguretat de la vostra informació, ja que conec les implicacions i complicacions de publicacions passades i intercanviades. Accepto la política de privadesa de Soropositivo.Org Coneix la nostra política de privadesa

%d Bloggers com aquest: