SIDA petó Petó a la boca Dades sobre la SIDA Salut Oral sexe Sexe oral i fets Sexe oral Quin és el risc? Sexualitat Virus del papil·loma humà

El sexe oral passa el VIH?

El sexe oral passa al VIH
La imatge és bastant suggerent

El sexe oral és el gran llançament. És una part important de la relació sexual, però NO PRELIMINAR

El sida oral passa el VIH? Aquesta pregunta apareix "molt que sovint", més que sovint en la meva aplicació Què és? Si teniu algú "en aquesta sala" que no li agrada rebre i donar sexe oral, aixequeu-lo i deixeu aquesta habitació immediatament. rs, rs.

De debò, el sexe oral també llauna transmetre el VIH. Però només hi va haver un cas de transmissió del VIH a través del sexe oral i, malauradament, la font de la notícia no em dona el resultat de la recerca. Però va ser un cas molt cridaner. Es tractava de la relació entre dues dones, una de les quals, i potser estàs una mica espantada pel “meu coneixement a la zona”, però jo era DJ de SKY Perepepês, WoW, com et trobo a faltar! Era una casa GLS i la vida era més senzilla, perquè la darrera vegada que vaig llegir les sigles va ser més o menys com LGBTQQ ????? X.

L'excés d'etiquetes i tantes ampolles. Per a què serveix?

I recordo que, no estic segur, però no hi havia burla o mofa d'extensa durada acrònim creat per la gent que no vol, sé que no vol ser etiquetat, i no ha de ser. Recordo el,Beto Volpe, literalment un Fill d'Odin, que va fer una observació sàvia, evitant que aquestes sigles s'haurien de mantenir en entorns acadèmics (no estic segur d'aquest terme) i en organitzacions no governamentals.
Paraules sàvies
L’altre dia vaig omplir un formulari d’inscripció (amb un bolígraf !!!) i allà va ser així: Cursa: el vaig posar: humana. La recepcionista va intentar objectar, però la meva mirada ..., qui ho ha vist ho sap!

El sexe oral és bo, però els dubtes són dolorosos

Hi ha possibilitats de contraure el VIH en el sexe anal o el VIH en sexe oral? Això és, probablement, una de les preguntes més freqüents per als proveïdors de serveis mèdics i de salut per preguntar sobre la SIDA.

La gent realment vol saber alguna cosa sobre el seu risc personal en relació amb la seva vida sexual i quines possibilitats reals de contraure el VIH durant la fel·lació, fins i tot més que durant el sexe anal.

Per a tothom se sap que això és, independentment de si es tracta d'una relació directa o homosexual, i certament també per a les persones bisexuals, la pessic de risc, sexe anal.

Bo i dolorós

E en el sexe oral hi ha un dubte dolorós.

Els Centres de Control i Prevenció de Malalties dels Estats Units (CDC) tenen una pàgina que descriu la probabilitat de sexe oral com a "baix" o petit (...). Però què vol dir això? El lloc https://www.aids.gov ho diu d'aquesta manera:

. "Vostè pot contraure el VIH per sexe oral a la seva parella masculina, tot i que el risc no representa un risc, ja que és amb el sexe anal o vaginal sense protecció" El risc d'una dona, el lloc explica: "El VIH ha estat secreció vaginal, llavors hi ha el risc de contraure el VIH a través d'aquest camí ".
Els més petits em perdonen, però intento aclarir-los! Hi havia, en un moment molt remot, un anunci per a una nevera Cònsol: El seu lema va ser:
Tranquil·litat per a tota la vida. I, de fet, el refrigerador va durar més de 25 anys.

Follar-te! FUCK YOU ??? !!! Wow, què puta vaig pensar! Si només el "sexe oral"

Però utilitza pronòstics i estadístiques? Bé, vaig fer alguna cosa semblant, "vaig anar a la fe" per tenir sort, i això era tot. Si està atrapat, atrapat! FAN-TEU! Ho dic aquí clarament aquí Curar el VIH, Recordant a tots i tot el que és la meva posició personal, la meva visió del que la infecció per VIH i la SIDA per reprsentam m im, en la meva vida, i em parla de la vida com "entitat estètica ', així descriu Rubem Alves !i parlo de la vida com "entitat estètica" tal com ho descriu Rubem Alves. D’aquest món, en aquesta existència, estic fart! I aquí estic, amb dolor, drogat amb metadona, amitril i gabapentina, intentant cridar l’atenció sobre el risc, el gran risc de contraure VIH.

Sexe oral i VIH: la finestra immune és la mateixa: vegeu aquí

Si vau passar Per alguna cosa senzilla i pálida situació similar a això, espereu la finestra immunològica dels dies 30 i feu l'examen dins de l'entorn SUS. A causa de que la prova és fiable i té el mateix origen de laboratoris privats i així, encara que sé que una gran quantitat de professionals ben formats, entrenats per un servei humanitzat que he vist en el documental, al davant de les càmeres d'un canal de televisió donar notícies:
DEU POSITIVO PRA VIH! CONEIX QUÈ VIURE? és la SIDA. La persona ni tan sols va poder tartamudear.
Infermera totalment desprevinguda en el sector del diagnòstic del VIH Enmig del mig Emílio Ribas !!!

Ara diuen que és estadísticament més difícil obtenir el VIH durant el sexe oral.

Mira, vaig anar a Internet a la recerca d'alguna cosa que sempre em va espantar i sempre em va espantar en matemàtiques:
  • Productes notables
Vaig fer la imatge a sota d'aquest lloc:Matematiquês. Suposem que aquest "compte" diu que és poc probable que obtingueu el VIH a través del sexe oral
El sexe oral passa al VIH
Estadísticament parlant, el sexe oral té petites possibilitats de transmetre el VIH.
Et deixa això a gust? No ho crec ... Difícilment seria així ... Mesurar el nombre de risc de contreure VIH en xifres anal o vaginal o oral en nombres ... La vida no és una cosa matemàtica, la vida és una entitat estètica
Per això, molts de nosaltres intentem evitar percentatges i proporcions quan parlem de risc. I precisament per això, quan em pregunten per què vull la mort i em nego a "establir un paràmetre, perquè aquest és el tipus de càlcul que no es fa". Els números semblen menys abstractes, més específics. Però no ens permeten comprendre millor el risc de contraure el VIH i la salut sexual.

Però una cosa és certa. És més difícil aconseguir el VIH en sexe oral, i és molt més perillós aconseguir el VIH en el sexe anal.

Contracteu el VIH en sexe oral? Sí! Hi ha riscos, però són més petits que el sexe anal No ho dius a ningú, però fes clic a aquesta imatge
Fem els "càlculs".

El risc de donar una copa - (mamada Per Emerson Godoy (SP) a 11-04-2008):

Mamada

Terme traduït de la cultura del Porno que relaciona el sexe oral, és a dir, Blow = Sugar i Job = work, llavors tindrem Sugar Work que defineix el famós "Pacifier"

probabilitat de transmissió del VIH de l'exposició al virus generalment s'expressen en percentatges o com a pronòstic (cosa que s'ha d'utilitzar quan s'ha de calcular les seves probabilitats de tenir un "pot" en Mega Sena la volta i no la recerca de la possibilitat de contraure el VIH a través de la sexe oral! Per exemple, el risc mitjà de VIH per compartir una agulla una vegada amb un usuari VIH positiu fàrmac és 0,67%, que també pot ser indicat com 1 149 en l'ús de la CRC a preferir les exposicions 67 10.000. I tot i que sembla tan remot, encara passa i aquest petit nombre es converteix en una realitat, cosa que, de manera matemàtica i estadísticament, representa els resultats acumulats, com "100%!" Tot i haver-se relacionat tan poc!
Terme traduït la cultura Porn que relaciona el sexe oral, és a dir, Blow = Sucre i Treball = treball, llavors Sucre de treball que defineix la famosa "fictícia" o "mamada" en un home VIH positiu sense TARGA significa 1 a 2.500 (o 0,04 %). El risc de contraure el VIH durant la penetració vaginal per a una dona als Estats Units és 1 1.250 per a exposicions (o 0,08%). Per a l'home, l'escenari, 1 és 2.500, exposa literalment la meitat dels riscos de la dona en situacions similars (0,04%, que és el mateix que la de la fel·lació).
Com sexe anal la relació sexual és la pràctica més arriscada pel que fa a la transmissió del VIH, si una parella és VIH-negatiu i fa que el paper actiu (el que fa que la penetració) i la parella passiva (rebent una penetració de VIH positiu i es relacionen amb impotència, les possibilitats que el soci actiu contregui el virus a partir d'un sol trobada són 1 909 a (o 0,11%) si es circuncideix i 1 a 161 (o 0,62%) si no està circuncidado.VIH en sexe anal Què passa si una persona VIH negativa és el paper passiu per a algú VIH positiu en el paper actiu que no utilitza cap tipus de protecció, però sense ejacular dins (retirada), les probabilitats de transmissió del VIH són de mitjana menys de 2 per cent. Específicament, és 1,43% o 1 de 70. Si el subjecte penetrant utilitza relacions sexuals interrompudes (treu el penis abans de l'ejaculació), llavors les possibilitats són 1 per 154.

Sexualitat, sexe i estadístiques amb àlgebra avançada: (a + b2)2=?

Què va dir? És realment el VIH és difícil de passar, especialment a la llum de les alarmants estadístiques que ens bombardegen? Tot i que el CDC estima que gairebé 1,1 milions de nord-americans viuen amb el VIH i que la taxa de noves infeccions es manté estable al voltant del 50.000 per any, un increment de 12% entre 2008 2010 i entre homes que tenen sexe amb homes (HSH) - incloent per cent 22 un salt entre els joves i 13 24 HSH envellit. Un informe de l'Institut dir que la SIDA entre els americans africans, fins i tot entre els HSH tenen una taxa de 25% de probabilitat (que és un de cada quatre) de contraure el VIH quan estan en l'edat d'anys 25 60% de probabilitat quan arriben al rang de 40. Altres investigadors han anunciat que la meitat de tots els homes homosexuals d'Amèrica que es troben en el grup d'edat de 22 anys d'edat seran VIH positius quan arribin a 50 anys.
Com podem passar dels pronòstics i de 1 70, que transmeti el VIH durant les relacions sexuals amb les relacions les prediccions de major risc amb possibilitats de 1 2 a estar amb homes joves homosexuals als Estats Units es contraurà el VIH abans d'arribar 50 anys (i fins i tot abans de pensar: no, la resposta no és que les persones amb VIH són persones "i" putes promíscues, o que mai han sentit parlar de sexe segur).
Principiants, han d'entendre que aquestes probabilitats de transmissió del VIH per exposició única són mitjanes. Són xifres generals que no reflecteixen els molts factors que poden augmentar o reduir els riscos.

Gestió de riscos, una cosa complicada

Un d'aquests factors és la infecció aguda, el període de sis a dotze setmanes després de la contracció del virus. En aquest moment, la càrrega viral augmenta immensament, augmentant la infectivitat d'una persona fins a 26 vegades! I és per això que cal pensar en això i fer servir condons, perquè aquest article sobre els riscos i els terminis "per convertir-se en infecciosa" és un dels més llegits d'aquest bloc! Tan a prop d'això, el risc de transmissió del part vaginal salta d'entre 1 Les exposicions 1.250 a 1 entre exposicions 50 i el risc de sexe anal receptiu van des de 1 a 70 a major que 1 a 3. També és important adonar-se que durant la infecció aguda, el sistema immunològic encara no ha creat anticossos que redueixen la càrrega viral durant almenys uns pocs anys. Les proves de VIH que es basen en els anticossos poden donar una lectura falsa negativa durant la infecció aguda, també coneguda com la "període de finestra".

Una altra infecció de transmissió sexual

La presència d'altres malalties de transmissió sexual (MTS o ITS com prefereixen preciosistes i eufemística de guàrdia que entenen que "la malaltia és lleig" i que "la infecció és políticament correcte que s'aparta amb sis-centes mil dimonis !!!) - fins i tot sense símptomes com la gonorrea o la gola re- pot augmentar el risc de contraure el VIH prop de vuit vegades, en part a causa de augment STD inflamació i per tant el nombre de cèl·lules blanques de la sang que són els objectius de VIH. condicions vaginals com la vaginosi bacteriana, la sequedat i la menstruació també van alterar el risc.

Hi ha molt segur d'aquests nombres. No obstant això, poden ser una bona eina per a la comprensió del risc.

relacions sexuals sense condó En temps de la sida, els antibiòtics resistents a la hipertensió de Zika i Gonorrhea sense condons sexuals són com jugar amb la teva vida en una ruleta en un casino i apostar per tretze negres ...

Altres factors que redueixen el risc de transmissió en el sexe oral, anal i vaginal:

La circumcisió fa una reducció mitja del 60% per als homes heterosexuals. Les persones seropositives que presenten una càrrega viral indetectable gràcies a la seva ART poden reduir el 96% del risc de transmissió, un concepte conegut com a "tractament com a prevenció" (TasP). Els primers resultats de l’estudi partner (que es va completar el 2017 - ja finalitzat) no es va trobar cap transmissió entre ambdós tipus de relacions heterosexuals i parelles gais serodiscordants quan la parella positiva va tenir èxit en el tractament, fins i tot en els casos en què hi eren presents altres ETS. Les persones negatives amb el VIH poden prendre una píndola Truvada diàriament com a profilaxi pre-exposició o PrEP, per reduir el seu risc fins a un 92%; així mateix, hi ha una profilaxi post-exposició o PEP. I el CDC diu que els preservatius disminueixen el risc al voltant del 80 per cent. Per descomptat, aquestes xifres varien en funció de l'ús correcte i coherent de l'estratègia de prevenció.
Nota de l'editor. Durant tres dècades, el preservatiu es va considerar efectiu 100%, i ara sembla que hi ha un "mercat de nínxols" que redueix la capacitat de protecció per preservatiu (condons) a 80%.
Els investigadors també mostren que el risc a través construeix * la família, les relacions, la comunitat i l'estat socioeconòmic. Un exemple ràpid: d'acord amb les dades dels CDC, 84% de les dones VIH-positives va contraure el virus a través del contacte heterosexual. (construir designa en la ciència un concepte teòric no observable. Exemples de construccions són la personalitat, l'amor, la por. Aquests conceptes s'utilitzen en un llenguatge comú, però, per esdevenir una construcció científica, necessiten una definició clara i una base empírica. el gat negreCom investigadors, incloent Judith Auerbach, PhD, Professor Adjunt de la Universitat de Califòrnia a San Francisco, la frase "el contacte heterosexual" emmascara la prevalença del sexe anal entre parelles heterosexuals i el paper de la violència sexual - que poden ser importants causa de l'exposició a la desigualtat de gènere i la violència en les relacions El tríptic íntim corre el risc de contraure ETS i augmenta la probabilitat de tenir VIH 1,5.

L'acumulació

I després hi ha el concepte de risc acumulatiu. Les xifres sovint citats pel risc de transmissió del VIH Es tenen en compte una instància d'exposicions.

Però aquesta no és una estadística. El risc s’acumula a través d’exposicions repetides, però no es pot simplement afegir les probabilitats de cada exposició a la puntuació total del risc. Si teniu curiositat, els estadístics tenen una fórmula per al risc acumulat: 1 - ((1 - x) ^ y) on x és el risc d’exposició (com a decimal) i y és el nombre d’exposicions. Bé, molts de nosaltres no podrem tabular la factura en un restaurant, de manera que és probable que es discuteixi l'àlgebra durant el sexe. Però ni tan sols el estadístic més gran del món seria prou prudent per avaluar el risc basat en estadístiques de VIH.

Es tracta d'un joc de debò perill. Els números i les probabilitats es poden calcular i mal interpretats.

Casi puntual: tenir 1 a 70 possibilitat de transmissió del VIH no vol dir que 70 prengui exposicions al virus per seroconvertem. Això només vol dir que entre les exposicions 70, de mitjana, es donarà lloc al VIH; la transmissió té lloc a la primera exposició, com és el famós cas de Vaeria Polizzi en el llibre després d'aquest viatge.
Un altre concepte important a comprendre és el risc absolut (quin és el risc en realitat) versus el risc relatiu (el percentatge de variació de risc). Frases com "PrEP poden reduir el risc en un 92 per cent" ens parlen de riscos relatius, però la majoria de la gent vol conèixer els riscos absoluts. En aquest exemple, una reducció del risc del 92 per cent no significa que el risc absolut absolut sigui del 8%. En canvi, es tracta d’una reducció del risc d’aparició del 92 per cent. Si l’aparició del risc absolut és del 50%, PrEP redueix el risc un 4%; si el risc d’aparició és del 20%, PrEP baixa fins a l’1,6%.
Armat amb dades com aquesta, és temptador intentar calcular el risc de VIH per a escenaris específics i després planificar-los en conseqüència. Per exemple, quines possibilitats té el VIH d'algú amb una infecció aguda si es troba a PrEP? Aquests exercicis poden ser problemàtiques, adverteix James Wilton, la Borsa Canadenca Informació per al Tractament de la SIDA (CATIE), que s'especialitza en la biologia de la transmissió del VIH i les seves implicacions per a la presentació d'informes de risc del VIH. A la vida real, perquè de totes les variables que intervenen - de la càrrega viral del VIH d'una persona a la comunitat i la prevalença dels principis i (per tant) els riscos finals per a cada individu són molt difícils d'identificar. "Els números que trobareu no són definitius", assenyala. Hi ha també sovint la investigació llacunes, diu, el que significa que en molts casos, els científics encara no poden exemples del món real per donar suport a aquests números i càlculs, però han de modelització matemàtica i raó biològica de per què certes idees sobre el VIH i el risc de ser veritat. Per exemple, no tenim cap investigació que demostri que el risc de transmissió del VIH durant la PrEP és major si un soci té una infecció aguda per VIH. A més, es fan molts estudis sobre el VIH entre les parelles heterodiscordes heterosexuals a l'Àfrica, i els científics no estan 100 per cent assegurats que els resultats s'apliquen a tots.
"Sabem que no hi ha molta seguretat en aquests números", diu Wilton. Però assenyala que "poden ser una bona eina per ajudar la gent a comprendre el risc i només cal que tinguin molta informació" (per a una discussió més detallada, consulteu els seminaris de Wilton a CATIE.ca .). I, per obtenir una gran experiència per comprendre les estadístiques de salut, poseu-ne la mà en còpia conèixer les seves possibilitats: Com veure les notícies a través de visitadors mèdics, anuncis i anuncis de servei públic. Aquí al Brasil no existeix. Jo dic que l'editor de soropositivo.org, campanya massiva per prevenir la SIDA és com si no existís, mil dimonis)

Durant l'acte sexual, la nostra percepció de risc se substitueix per l'amor, la luxúria, la confiança i la intimitat.

dubtosa polze 800x560-135889 Quan no tingueu informació o fets mal descrits, no podreu comprendre el veritable risc de contreure VIH. Si subestimes la prevalença del VIH a la vostra comunitat, subestimareu el risc. Els estudis han trobat que més d’un home de cada cinc homes homosexuals a les ciutats urbanes són VIH positius, i el virus és més freqüent entre l’MSM de color i algunes comunitats. Les persones d’aquestes comunitats tenen més probabilitats d’entrar en contacte amb el virus, fins i tot si tenen menys parella i practiquen relacions sexuals més segures sovint. Dit d’una altra manera, el risc d’infecció pel VIH no és el mateix per a tothom. Potser el càlcul més gran és la valoració incorrecta que creieu que és negatiu o que la vostra parella és negativa. És per això que estratègies de reducció de riscos com serosortir (tenir relacions sexuals sense preservatius només amb persones del mateix estat) tenen un marge d’error encara més gran.
Perry Halkitis, PhD, investigador a la Universitat de Nova York que ha seguit les cohorts joves HSH i persones VIH positives més, ha assenyalat que les persones fan suposicions com ara: "Ell és el més antic de la ciutat, de manera que és més probable que sigui positiu i no vaig dormir amb això. Però un jove noi del Mig Oest que es veu negatiu? És clar, anem a fer-ho! "
"La gent pren decisions sobre la base de la seva valoració de la persona i necessita estar molt més centrada en l'acte", afirma Halkitis, que també creu que l'educació bàsica del VIH hauria d'anar en els matisos de la transmissió. Es pregunta qui va a ensenyar als joves a no utilitzar la vaselina (lubricant oliós quan no es facin les ideals en aquestes bases) amb preservatius, per exemple, o no per a dutxes higièniques abans del sexe (si ho hauria de fer unes hores abans) ), o si esteu fotografiant el medicament, no compartiu l’aigua ni els vestits en l’ús de fàrmacs que s’injecten, que també poden propagar el virus. Liz Defrain Les dades estan condemnades. Tots els números del món no canvien això les persones són imprudents (amb el perdó de la mala paraula, en línia amb els seus riscos de contraure el VIH. Moltes vegades per una bona raó. Tenir sexe sense condó pot ser més arriscat i devastador que procedir d'aquesta manera. Sexe sense condó pot ser més arriscat i devastadora de procedir així "motorista". A causa que, com a màxim, pot trencar el coll i tenir una mort instantània. Les MTS no maten ràpidament. Ja sigui que estigui lluitant per trobar feina, menjar o un lloc per viure, el VIH no es troba a la llista de tasques pendents. Fins i tot si la vostra exposició al risc és més alta a la vostra vida diària que el risc per al virus. Si esteu enamorats o teniu una cita, no veieu la vostra parella com una amenaça "Vector" del VIH, malgrat que fins a dos terços de les persones VIH positives propaguen el VIH sense saber-ho a través de les relacions i això es difon exponencialment. Fins i tot quan no hi ha enganxaments, probablement la gent no estigui preocupada per tabular el risc de contraure VIH. Una enquesta va demanar als joves HSM que vaig entrevistar per sexe en línia per mostrar les seves principals preocupacions.
Les respostes?
Que la persona que trobeu no tindria un perfil que hagi de ser rebutjat per la persona o que sigui robat o assaltat o infringit.

El VIH no era la principal preocupació.

Això no és perquè els joves desconeixien el virus, segons Alex de la Universitat de Columbia, doctora doctora, Carballo-Dieguez, un dels autors de l'estudi, juntament amb moltes altres investigacions sobre MSM i VIH. "A l'entrevista, a la sala d'estar davant de mi, la majoria dels homes homosexuals tenen una percepció més gran del risc i poden recitar amb precisió totes les circumstàncies que poden derivar en la transmissió del VIH", afirma Carballo-Dieguez.
"Però en el moment de la trobada sexual, quan els homes busquen una experiència més satisfactòria, la percepció del risc se substitueix per l'amor, la confiança i la intimitat, luxúria i molts altres condiments que milloren el gust del sexe.
Utilitzant les paraules de Pascal, [Blaise], Le Coeur a ses raisons que la raó ne connait point / el cor té motius que la raó no sap
"Les nostres experiències sexuals no seran arriscades ni perilloses"! "Les nostres experiències sexuals seran magnífiques"!
Diu Jim Pickett, director de prevenció i defensa de la salut dels homes homosexuals de la Fundació SIDA a Chicago.
"El sexe està connectat al plaer, a la intimitat ia les coses que ens fan sentir bé".
I al món real, se celebren els riscos. Hem d'assumir riscos cada dia.
"Un millor enfocament, diu, no és preguntar:" Quin és el meu risc de VIH? "
Però, sí, penseu: "Què puc fer per gaudir del sexe que vull tenir, però per estar lliure de malalties?" Len Tooley, col·lega de Wilton a CATIE que també fa proves de VIH, hi està d’acord. La salut sexual sovint s’emmarca en el concepte de risc en lloc de recompenses. Això pot presentar el VIH i aquells que hi conviuen com el pitjor resultat possible que es pugui imaginar, assenyala que no només és calumniar, sinó sovint irracional, ja que moltes persones amb VIH són, de fet, excel·lents. "Quan entrem en conceptes de risc, és fàcil minimitzar els riscos", afirma. "Quan les persones demanen números, solen tenir la temptació de trobar un equilibri entre allò que volen fer sexualment i les possibilitats que aquestes activitats portin a la transmissió del virus del VIH". com fer preguntes sobre valors i valors al voltant de la transmissió del VIH, sobre el risc que crec que val la pena assumir, com podem percebre el VIH com a possible resultat de les nostres accions i quan ho és? OK2 abandonar els preservatius. És a dir, preguntes que no es poden respondre amb un número senzill. 26 de març del 2014 • Per Trenton Straube Traduït en 30 d'agost de 2016 per Cláudio Souza de l'original en Contra totes les probabilitats: quines són les seves possibilitats d'obtenir el VIH en aquests escenaris

Si heu de parlar i no heu trobat amb mi o Beto Volpe, aquesta és una opció molt més equilibrada, Beto, també podeu enviar el vostre missatge. Potser puc trigar una estona. Reviso els missatges al migdia, poc després, de fet, a les 20:00.
Cada vegada és més difícil per a mi, tot això, escriure.
I acabo necessitant un interval entre un paràgraf i un altre.

Però estigueu segurs d’una cosa que he après:

El temps i la paciència resolen gairebé tot!
----------------------------



Intimitat Quan envieu aquest missatge, és implícit que heu llegit i acceptat les nostres polítiques de privacitat i gestió de dades [/ acceptació]

Lectures recomanades en aquest bloc

Suggeriments de lectura

9 Sembla que el debat comença a tenir lloc aquí. Participa

LUIS GUSTAVO 29 de setembre de 2017 a les 10:02:13 hores

Passa al voltant d'una infecció aguda de VIH en l'últim any FI REALMENT ELLA i terrible, em vaig quedar SETMANES 3 sentir dolor molt i febre, i fins llavors no sabia que era VIH Q que tenia, NO METGES PREGUNTES proves del VIH, VIM AM Descobreix el meu serologies a l'abril d'aquest any, gràcies a Déu que es troba en el temps. AM en el tractament MESOS 4 i estic indetectable i de l'art encara augmentat la meva CD4, no va tenir efectes col·laterals, i pren la meva REMEIS religiosament TOTS ELS DIES DE LA VIDA PLENA 6HS MANHA.QUERO PRA MIN. GRÀCIES PER AQUEST BLOG, ÉS EXCELENTE!

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 30 de setembre de 2017 a les 09:27:36 hores

Sí! És una situació difícil de viure. En el meu cas em van veure afectats per la meningitis viral i es creu que el VIH era l'agent etiològic de la meningitis. Gràcies per les bones paraules sobre el blog. malauradament, està a punt de desaparèixer

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 3 d’octubre de 2017 a les 18:16:37 am

Gràcies per les seves amables paraules. El gran problema, Gustavo, és que cada vegada és més difícil aconseguir ajuda per mantenir-la. Si AUTOMATTIC no fos capaç de mantenir l’allotjament gratuït, ja hauria perdut el bloc

I aquí tenim aquesta resposta
rafaeeella 24 d'abril de 2017 a les 11:21:21 am

Bon dia Claudi,
Tenia un risc d'exposició a 29 / 09 / 2016 amb l'agulla eixam de glucosa a la persona era VIH positiu va fer que em omplirà de la mateixa agulla, el mateix dia estava a CDC, fent que el pep passat 28 dies prenent el còctel, poc després 4 mesos d'exposició i sent 3 mesos després de prendre la medicació total de mesos i mesos 4 1 prendre els remeis, em eixam VIH i va ser negatiu? Em deacarta qualsevol sèrum converssao tard? o més aviat repeteix l'eixam? Quants mesos després de l'exposició pot és sense preocupacions? Donant negatiu. No estic dormit des de setembre.

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Sants 2 de maig de 2017 a les 08:54:15 hores

Sí, o pot oblidar-se'n

I aquí tenim aquesta resposta
rafaeeella 2 de maig de 2017 a les 13:30:40 hores

Gràcies.
Que Déu els doni
molta salut per sempre.

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Sants 7 de maig de 2017 a les 04:59:08 hores

Amén

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Sants 15 de juny de 2017 a les 05:15:11 am

Rafaela, ho sento pel retard en la resposta. Moltes coses van passar a casa que tenia a punt d'abandonar el lloc.
Com he dit abans Agor. Seroconversió tardana és un malson del segle passat, i que n ~ pel que han de témer. Estar en pau

I aquí tenim aquesta resposta
Claudio Souza 22 de setembre de 2017 a les 06:40:18 hores
I aquí tenim aquesta resposta

Hola! La vostra opinió sempre importa. teniu alguna cosa a dir? Ja és aquí Té alguna pregunta? Podem començar aquí!

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu no desitjat. Esbrineu com es processen les vostres dades de comentaris.

Automattic, Wordpress i Soropositivo.Org, i jo, fem tot el que estigui en el nostre poder pel que fa a la vostra privadesa. I sempre estem millorant, millorant, provant i implementant noves tecnologies de protecció de dades. Les vostres dades estan protegides i jo, Claudio Souza, treballo en aquest blog 18 hores o dia per, entre moltes altres coses, garantir la seguretat de la vostra informació, ja que conec les implicacions i complicacions de publicacions passades i intercanviades. Accepto la política de privadesa de Soropositivo.Org Coneix la nostra política de privadesa

Cal xerrar? Intento estar aquí en el moment que vaig mostrar. Si no contesto, va ser perquè no ho podria fer. Una cosa de la qual pots estar segur. SEMPRE acabo contestant
%d Bloggers com aquest: